Logotipų kūrimas


Logotipas yra jūsų kompanijos vizualinė reprezentacija, tad kompanijai logotipų kūrimas turėtų būti vienas iš pirmųjų verslo poreikių. Šiame straipsnyje panagrinėsime apie logotipų kūrimą ir dizainą.

Logotipų kūrimas ir simplistinis dizainas

Logotipai nėra skirti įrodyti jūsų iliustracinius spausdinimo meno sugebėjimus. Tai yra reprezentacijos pojūtis. Pažvelkime, kaip pavyzdį Nike logotipą:

 

 

 

Dažnai kompanijų logotipai yra kūriami nereikalaujant jų pavadinimo. Bet tik pažvelgus į logotipą, suprantame jog tai yra Nike kompanija. Tokį logotipą naudojant, tikrai nesupainiosi su kitų kompanijų tapatybe. Tai ir yra simplistika.

Sudėttingą logotipą ne tik yra sunkų sukurti, toks logotipas neturi ypač didelio potraukio publikai. Logotipas yra amblema, be manifestas. Todėl, reik ją išlaikyti paprastą.

 

Potraukis skirtingai publikai

Logotipo dizainas turi būti dinamiškai, o ne statinis. Tai nereiškia, kad turi keists kas pora dienų, o turėti nuolaidų potraukį. Kompanijos tikisi, kad jų logotipas turės potraukį skirtingom žmonių grupėm. Kai didesni skirtingų grupių spektras, jų skoniai ir meninis žvilgsnis bus skirtingas. Tad logotipo dizainas turi pasižymėti universalumu, kad įtiktų kuo daugiau žmonem.

Praktiškumas, universalumas

Dizainas taipogi turi pasižymėti praktišmu universalumu, tokie logotipai yra populiarus. Jeigu, jūsų turi puikiai atrodyti ne tik kompiuterio ekrane, bet ir ant žurnalų, kortelių, marškinių ir daugiau.

Taipogi, jūsų logotipas negali būti pavergta kokios nors spalvos dizaino. Tai reiškia, kad reikia atsižvelgti kaip atrodys kitom spalvom. Spalvotas logotipas taip pat turi atrodyti puikiai juodai balta.

Įterpkite istorijos

Kiekvienas logotipas turi kokia nors istoriją arba reikšmę. Jei pažvelgus į logotipą, matote tik paprastas figuras su spalvom, nesugebėsite suprasti gilesnės minties. Jeigu klientam pateiktumėte logotipą, turintį paslaptingą, paslėptą reikšmę, jiem tai patiktų, net jeigu tai būtų labai paprasta įdėja.

Toyotos logotipas nėra tik tris sujungti ovalai, formuojantys „T“ raidę. Pagal Toyota, kiekvienas ovalas jų logotipe turi savo reikšmę; centro kertantys ovalai reprezentuoja pasitikėjima tarp kompanijos ir klientais, o išorinis ovalas reprezentuoja kompanijos globalinį išplėtimą.

 

 

 

Apibendrinus, kompanijos logotipo kūrimas turi remtis maždaug keturiais principais: simplistinis dizainas, kad būtų lengva sukurti; potraukis skirtingų žmonių grupėm, kad daug žmonių su skirtingais meno suvokimais galėtų pamėgti jūsų dizainą; praktinis universalumas, kad logotipą galėtum panaudoti ant įvairių medžiagų ir platformų, bei nebūtų spriklausoma nuo konkrečios spalvų paletės; turėtų istoriją arba pasleptą reikšmę.