SEO turinys gali apimti bet kurį iš šių:
- Produktų puslapiai – tai bet kokios mažmeninės prekybos, elektroninės komercijos svetainės. Geras produkto puslapis gali būti SEO turinys.
- Blog’o įrašai – tinklaraštis yra vienas iš paprasčiausių būdų, kaip sukurti reguliarų SEO turinio srautą. Tinklaraščio įrašai yra labiau įdomūs skaitytojams ir greičiau pritraukia nuorodas, todėl jie gali būti puikus būdas sukurti savo svetainės auditoriją.
- Straipsniai – pagalvokite apie naujienų straipsnį, interviu ar kūrinį. Tai yra pagrindinis turinio tipas, kurį rasite daugelyje laikraščių ar žurnalų, stiliaus svetainių.
- Sąrašai – iš tikrųjų yra straipsnis, tačiau jį sudarant kaip sąrašą (pvz., „10 būdų, kaip sumažinti jūsų energijos sąskaitą” arba „101 dalykus, kurių nekenčiu apie Google), yra lengviau skaitomi. Šie pavadinimų tipai taip pat atrodo labiau pastebimi, kai jie randami paieškos rezultatuose arba socialinės žiniasklaidos sklaidos kanaluose.
- Naudojimosi instrukcijos – turi ilgesnį turinį, kuriame išsamiai paaiškinama, kaip ką nors padaryti. Galite paskelbti visą vadovą savo svetainėje arba paskelbti santrauką ar ištrauką , reikalaujančią, kad lankytojai užpildytų registracijos formą, kad galėtų perskaityti visą vadovą. Tai gali būti geras būdas generuoti potencialius klientus, tačiau nepamirškite, kad registracijos sukūrimas greičiausiai sumažins SEO srautą, kurį galite gauti, patalpinę be registracijos prieinamą vadovą.
- Video – vaizdo įrašų yra mažiau nei teksto puslapiuose, todėl pirmuoju konkurencingo raktinio žodžio puslapiu gali būti lengviau priskirti vaizdo įrašą, o ne straipsnį. Priklausomai nuo to, kokio tipo svetainę ar verslą paleidžiate, vaizdo įrašai gali būti puikus būdas pritraukti ir pasiekti auditoriją. Apsvarstykite galimybę kurti vaizdo žinutes apie tai, kaip naudoti savo produktus. Arba parodykite procesą, susijusį su jūsų verslu – pavyzdžiui, santechnikas gali pateikti vaizdo įrašą, rodantį, kaip išvalyti kriauklę.
- Skaidrės – tai būdas rodyti susijusių vaizdų seriją. Kartais nuotraukos yra svarbesnės nei tekstas, Jūsų antraščių, vaizdo failų pavadinimai ir t.t., SEO yra svarbūs, nes paieškos sistemoms yra mažiau „skaityti”.
- Žodynėliai – daugiau žmonių naudoja Google, kad ieškotų terminų, nei naudoja žodyną. Jei dirbate specializuotoje pramonėje, gerai suplanuotas žodynėlis gali būti geras būdas užfiksuoti tam tikrą paieškos srautą. Pagalvokite apie gaminimo terminus, medicinos terminus, mados terminus, architektūrinius terminus…
SEO turinys turi begalybę tipų, čia aptarėme tik keletą pagrindinių, tačiau neleiskite, kad šis sąrašas apribotų Jus – galimybės yra begalinės.