Reklama internete plačiau – penki jos tipai

Reklama internete

Reklama internete atsirado  kaip statinis vaizdas, kuris atsiranda svetainės viršuje. Dabar galite naudoti įvairius reklamos tipus – čia pateikiami septyni iš jų.

Vaizdo skelbimai. Originali reklamos internete forma – tai vaizdo skelbimai, rodomi trečiųjų šalių tinklalapiuose (dažniausiai tie, kurie tam tikru būdu yra susiję su jūsų turiniu ar paslauga). Vaizdo skelbimai pasikeitė iš pagrindinės reklamjuostės formos. Šiuo metu vaizdo skelbimai yra:

  • statiniai vaizdai – tai jūsų pagrindinis reklaminis klipas ar skelbimai, rodomi aplink turinį
  • tekstas – tai tekstiniai skelbimai, kuriuos sukuria algoritmai
  • plūduriuojantys baneriai – jie pereina per ekraną arba plūsta virš įprastos svetainės turinio.
  • fono paveikslėliai – jie rodomi ir pakeičia svetainės foną, užpildydami visą puslapį
  • iššokančių reklamų – tai nauji langai, rodomi prieš svetainės turinį; naujai atidarytas langas rodo visą skelbimą, kurį lankytojai gali matyti
  • flash – tai judantys skelbimai, kurie skirtingą turinį
  • vaizdo įrašai – tai vaizdo įrašo skelbimai, kurie automatiškai paleidžiami arba laukia, kol lankytojas jį paleis

Kai kuriose trečiųjų šalių svetainėse, pavyzdžiui Google vaizdinės reklamos tinkle, galima taikyti demografinius, geografinius, kontekstinius ir (arba) elgsenos tikslus. Visa tai padeda nukreipti auditoriją, kuri greičiausiai bus suinteresuota jūsų produktu ar paslauga.

Socialinių tinklų skelbimai. Socialinės žiniasklaidos reklama yra puiki, nes galite tiksliai nukreipti auditoriją. Pavyzdžiui, Facebook taikymo parinktys apima amžių, regioną, interesus, išsilavinimą ir dar daugiau.

Yra dviejų tipų Socialinės žiniasklaidos”reklamos:

  • organic – sukuria lojalumą ir pateikia jūsų tikslinės auditorijos atsiliepimus
  • mokama – svertas skatina įrašus ir pasiekia konkrečius žmones

Geriausios platformos, kurias taikome, yra šios:

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Instagram

Savo Social Media kampanijas galite paruošti patys, arba galite dirbti su rinkodaros agentūra, kad parengtumėte kampaniją.

Search Engine Marketing (SEM). Patikimiausia mokamos reklamos internete forma (taip pat labiausiai paplitusi). SEM veikia pagal raktinius žodžius. Visi „SEM” skelbimai, rodomi „Google”, „Bing” ir kitose paieškos sistemose, yra tekstiniai skelbimai.

Pakartotinė rinkodara. Geriausias būdas parduoti žmonėms, kurie jau žino apie jūsų produktą ir paslaugą. Kai žmonės apsilanko jūsų svetainėje, paliekate slapuką ant jų, kad, kai jie keliauja po žiniatinklį, jūsų skelbimai vėl bus rodomi, kad jiems būtų priminta apie jūsų produktą ar paslaugą.

Rinkodara el. Paštu. Tai yra pigesnė, greitesnė ir efektyvesnė reklamos forma. Tai puikus būdas sukurti klientų lojalumą ir padidinti pardavimus. Tiesiog nepamirškite patikrinti savo regiono šlamšto taisyklių.

Reklama internete gali atnešti daug naudos Jūsų verslui, kokią jos formą pasirinksite?