Tinklinis marketingas – kuo jis yra žavus? Todėl, kad čia skiriasi santykiai bei poreikiai, taip pat ir atsakomybės. Klasikiniame verslo modelyje darbuotojas nori, kad darbdavys mokėtų daugiau, bet jis ruošiasi dirbti nedaug, tuo tarpu darbdavys, mokėdamas mažiau, reikalauja kuo daugiau, kitu atveju verslas pradės ristis į papėdę. Klasikiniame versle matydami, kad darbuotojas dirba vangiai, žmogiškųjų išteklių skyrius ieško įvairių alternatyvų, kaip motyvuoti darbuotojus, kad jie, gaudami mažiau, darytų daugiau. Tuo tarpu tinkliniame marketinge viskas vyksta priešingai – tu pats esi atsakingas už savo rezultatus, kurie yra įvertinami pinigine išraiška.
Kaip jau daugelis yra susidūrę ar girdėję, rinkoje egzistuoja pardavėjai, kurie nori kiekvieno susitikimo metu parduoti turimą produktą. Visiems puikiai žinomas “ČIA IR DABAR” pardavimo variantas. Tačiau aš pasirinkau visai kitą kelią ir skatinu vystyti bei puoselėti santykius, į juos investuoti, nes tai atsiperka ateityje, nors ir norėtųsi greito rezultato. Tačiau ne visi santykiai išaugą į gražius rožių žiedus, todėl reikia būti akyliems bei save ugdyti.
Turiu pripažinti, jog per penkerius niekur tiek daug išmokti ar sužinoti apie save bei kitus nepavyko, kaip būnant tinklinio marketingo versle bei mylint besąlygiškai žmones. Būdama alkana ir norėdama mokytis bei tobulėti, į savo komandą pritraukiau būtent tokius žmones, kurie nori to paties, o tuomet visi kartu galime padėti vieni kitiems įgyvendinti svajones. Tuo tarpu klasikiniame versle padedame įgyvendinti tik vadovų svajones, o tai supratus, prasideda didysis augimas.
Tinklinio marketingo versle mes vartojame produktus apie kuriuos juos pasakojame patys. Niekas mūsų nereikalauja gausos produktų laikyti sandėlyje, todėl dėmesys kreipiamas ne į pinigus, kurie buvo išleisti produktams įsigyti ir jų greitą pardavimą, bet į norą padėti kitiems susikurti kitokį, geresnį rytojų. Žmonės yra išmintingi ir jie jaučia, kuomet žmogus nuoširdžiai domisi tavimi bei nori padėti tau išspręsti problemą bei kada nori tau parduoti produktą kuo skubiau, nes norisi greito rezultato.
Tinklinis marketingas didžiausią kainą turi vartotojų tinklo kūrime, teigiamo savo paties vardo išlaikyme bei produkto kokybėje ir naudoje. Būdamas nuogas ir visiškai atviras, nes neturi už ko pasislėpti, gali atrasti bei sužinoti labai daug apie save, kaip apie asmenybę. Atsiminkime, jog apgaudinėdami kitus žmones, mes apgaudinėjame save, nes viskas sugrįžta bumerangu. Todėl investuodami į save ir savo augimą, galime pasiekti įspūdingų rezultatų ir net tie, kurie galvoja, jog tai verslas, vykdomas piramidės principu, nustebtų sužinoję, kad tie, kurie yra piramidės apačioje, kartais gauna didesnius piniginius įvertinimus, nei tie, kurie yra viršuje. Tad ne viskas yra grįsta statusu ar išorės vertinimu.
Kartą mano dukra darė eksperimentą bei tikrino, ar gintaras yra tikras, ar dirbtinis. Tam prireikė 7 įrankių, kad sužinotų, kad jis dirbtinis, tuo tarpu mums gali prireikti vieno vienintelio vaisto vartojimui ir mes pajausime jo žalą, tik gali būti per vėlu. Ką tuo noriu pasakyti? Kad rinkoje yra įvairių tinklinio marketingo verslų, kurių produkcija ar paslaugų kokybe turime įsitikinti, o tuomet ir anksčiau minėti principai pasitarnaus bei geras vardas ilgai tarnaus. Taip pat nepamirškime vieno svarbaus ingridiento – noro augti bei tobulėti.