Lauko ar vidaus reklamos efektyvumo mažėjimo priežastys. Kaip to išvengti?

Neretai iškyla abejonių dėl pasirinktos reklamos priemonės efektyvumo, ypatingai kalbant apie vizualią vidaus ar išorės reklamą. Reklamos gamyba daro didelę įtaką pirkėjų pasąmonei, tačiau jūs negalite pasižiūrėti kiek jūsų tam tikra reklamos forma sulaukė peržiūrų, kiek žmonių susidomėjo bei kiek peržiūrėjusių žmonių užsisakė jūsų paslaugas ar nusipirko iš jūsų prekę. Reikia prisiminti, kad tai neskaitmeninė reklama, kur vienu paspaudimu gali pamatyti visą reklaminio skelbimo detalią analizę. Taip, reklamos gamyba nemaža dalimi prisideda prie verslų sėkmės, tačiau visada reikia įsivertinti kokiomis priemonėmis būtų efektyviausia pritraukti klientus.

Netinkama vieta – tai nutinka dažnai, kai žmogus tik radęs laisvą vietą, nepasidomėjęs kiek ši vieta yra pastebima ar koks srautas žmonių praeina ar pravažiuoja pro šią vietą, ima ir užsisako iš reklamos gamybos agentūros reklaminį stendą ar tentą. Taip, jūs investuosi į reklamą nemažai, tačiau kartais yra tikrai geriau nepagailėti savo brangaus laiko ir apie potencialią reklamos vietą pasidomėti plačiau. Tai nesumažins išleidžiamų pinigų kiekio reklaminei iškabai, tačiau tikrai padidins reklamos atsiperkamumą.

Per mažas arba neįskaitomas tekstas. Tai galioja visur – pradedant nuo paprasčiausių vizitinių, baigiant didžiausiais stendais automagistralėse. Visada reikia įvertinti teksto matomumą ir įskaitomumą, nes tai turi įtakos jūsų reklamos priemonės ar net kampanijos efektyvumui. Norint, kad reklamos gamyba atsipirktų reikia suprasti, kad netinkamas teksto šrifto ar dydžio parinkimas gali sukelti potencialiam klientui diskomfortą. Pasistenkite suprasti, kad dėl šių faktorių jūsų reklaminė žinutė gali būti nesuprasta bei tuo labiau neįsiminta.

Prastai parinkta reklamos priemonė. Prieš investuojant į reklamą reikia atkreipti dėmesį į reklamos priemonės pasirinkimą – įsijauskite į savo tikslinės auditorijos vaidmenį. Tapkite savo potencialiu klientu – bandykite apie juos žinoti kuo daugiau informacijos: kur jie dažniausiai lankosi, kokiu būdu keliauja, kur apsipirkinėja, kokiu paros jie dažniausia būna mieste ir pan. Tai padės jums pritaikyti teisingas reklamos priemones klientų pritraukimui. Įsivaizduokite, kad jūsų tikslinė auditorija yra studentai, daugelis jų lankosi baruose, naktiniuose klubuose ar sporto klubuose; vos ne kiekvieną savaitgalį grįžta namo, jei yra ne iš didmiesčio. Pasinaudokite tuo – plakatai sporto klubuose ar universitetuose, stendai automagistralėse, apšviestos ar šviečiančios reklaminės iškabos miestų centruose. Visa tai leis išnaudoti savo reklamos biudžetą tinkamos reklamos gamybos priemonėms, o mes, reklamos gamybos agentūra Spalvota Reklama“ patarsime bei pagaminsime tinkamai parinktą lauko ar vidaus reklamą.